česky english
Naše bíglí holky

Dovolená v Bítově a okolí

22.7. 2011, 09:40

Tak jsme se vrátily z dovči a jsme krásně unavené po úžasných výletech a nových zážitcích :-))) a až se trochu vzpamatuje napíšeme článeček. Pa Ruby a Ellie :-)

Ahojky, tak nás pánici vytáhly po dlouhé cestě z auti a kuk, kde to jsme. Prý u Vranovské přehrady na dovolené. Jupí ... to bude zábava ... to jako bude s páníčkami celé dny venku, u vody a budeme se procházkovat a řádit. Jupí Jupí Jupí.

První den dovolené jsme vyrazili na zříceninu hradu Cornštejn a milá paní průvodkyně nás pustila dovnitř a nechala nás všude chodit a ukázala nás spoustu zákoutí původního hradu a výhledů na okolí.

dov1net

S pánikami jsme pak ještě lezli chvíli po kopcích, než jsme našli tento úžasný výhled na Cornštejn a jen pro Vás jsme jej vyfotili.

dov3net

Pak jsme ještě vyrazili na lesní naučnou stezku a proběhli lesík kolem Bítova. Na konci výletíku nás čekal malý rybníček, tak jsme se trochu osmělily a smočily jsme se.

dov4net

Po obídku jsme vyrazili na malý okruh kolem polí, páníci z cestiček moc nadšení nebyli, prý nebylo nic vidět, ale my byly z ječmenového a pšeničného pole nadšeni. To byla zábava, řádit mezi klasy obilí. A pak jsme vzhledem k pěknému pařáku ukončili výlet v rybníku Vratín.

dov10net

Neudržely jsme se a lítaly jsme do vody a z vody pro blbý klacek, ale to byla sranda. Dokonce i já Rubynka, jsem si dala pár temp, jen abych ten klacek měla.

dov13net

dov9net

dov8net

dov11net

dov7net

dov6net

No prostě to byla prima zábava :-)

dov5net

Večer jsme padly úplně unavené a vůbec jsme neřešily, že jsme v nějaké chatičce daleko od domova. Hlavně že jsme s páničkou a páníkem.

Druhý den jsme vstávali pěkně brzo a frr ... už jsme zase někam frčeli v autě, ale jen chvilku a už už jsme vystupovali u dalších polí a dle velikosti batohu jsme to s Ellie tipovaly na celodenní výlet. A měly jsme pravdu ...

Nejdřív jsme okukovali nějaký divný plot, který prý složil k tomu, aby lidi nemohly chodit za řeku Dyji do Rakouska ... no nechápaly jsme ...

dov28net

Pak jsme ještě kousek před Rakouskem vyběhli na kopec a našli krásnou vyhlídku na město Hardegg.

dov14net

dov19net

A už jsme běželi k řece Dyji a do Rakouska, zde jsme se vydali podél řeky a že dojdeme až ke zřícenin hradu Kaja. No byla to pěkná dálka, šli jsme snad tři hodiny a pak jsme ji teprve objevili ...

dov21net

Pak jsem došli do malého městečka a z něj cestičkou podél silnici zpátky k městu Hardegg .... to byla dálka ...

dov22net

Byly jsme úplně hotové ... ale hrad mají pěkný, to jo ..... Ellie odpadla ... sbírala síly na závěrečný výšlap do kopce ... zpět do Čech

dov26net

dov24net

a já si užívala sluníčko ... vedro bylo ... ale když si chráním zrak můžu se i opalovat .... ( ne opravdu nemám žváro v tlamě ... to je jen silniční klam)

dov25net

No přežili jsme všichni, ale do chatiček jsme přijeli celý uťaptaný, s 21 km v nohách.

Proto druhý den pánici vymysleli, že budou dopoledne hrát volejbal a nohejbal a my budeme jen lenošit u hřiště a necháme se mazlit "místními" dětmi. Dobrý nápad, nožičky nás fakt bolely. A po obědě vymysleli ještě geniálnější nápad ... půjdem se projit lodičkou po Vranovské přehradě. Nejdřív jsme se trochu bály, ale pak jsme zjistily, že to je žůžooo. Páník pádloval a my koukaly vlevo ... vpravo ... co se kde děje a všechno viděly a nemusely jsme vůbec chodit :-)

dov30net

... prostě pohodička  u vody ... Rubynka vyhlížela lidi u vody ...

dov32net

Ellinka zase ty ve vodě ... nechápala, co tam dělají a proč jim koukají jen hlavy ....

dov33net

To byl moc fajn den, viděly jsme spoustu věcí, ale nožičky odpočívaly :-)

Další dny se už horšilo počasí, začalo foukat a občas se přihnal dešťový mráček. Vyrazili jsme na hrad Bítov, kteý byl hned nad chatovou osadou.

dov36net

... a protože na hrad pejskové nemůžou, prošli jsme se po okolí hradu ... a navštívili jsme malou ZOO ...

dov40net

... kozlům jsme se moc nelíbily a nejraději by nás trkly .... ale osmák degu se do mě asi zamiloval ... vůbec se nehnul od pletiva a čučel mě zamilovaně do očí ...

dov41net

Jéé to bylo prima ... tolik zvířatek, tolik smradů a puchů k čuchání ....

Další den bylo trošku lépe, tak jsme vyrazily do Vranova, nejdříve jsme sešli k Vranovské přehradě a byly auf z toho, jak je velká ...

dov46net

... a pak jsme různými cestičkama šli k hradu, páničci kvůli nám vymysleli všechny možné varianty výšlapu k zámku, abychom si užili pořádný proběhnutí po lese ...

dov44net

... zámek byl moc pěkný ... a páničci byli vevnitř a říkali, že byly překvapeni, jak je pěkný ... my okoukly jen nádvoří ....dov43net

No a pak už jsme se jen válely u chatiček a těšily se domů do teplíčka, poslední den byla pěkný zima  a celou cestu domů nám lilo jak z konve .... Ale jinak byla dovolená super :-) a moc jsme si ji užily . Už se těšíme, až pojedeme zase. Pa Ruby a Ellie

Pojizerské hopsání v Lomnici nad Popelkou 16.-17.7

22.7. 2011, 08:42

Ahojky, tak jsme o víkendu vyrazili na oficiální závody do Lomnice nad Popelkou. A to dokonce na oba dva dny. Nakonec se k nám přidala i teta Kačka s Dixi a Angie, takže byla fajn zábava, ikdyž se zrovna neběhalo. Ellie byla sice trochu smutná, že nemohla závodit, protože to byly závody jen pro "dospěláky", ale pánička s ní trénovala aspoň houpačku, kruh a zóny, protože tyto překážky byly volně přístupné, takže si od skákání neodpočinula. A šlo jí to moc pěkně. Já se úplně divila, co ta moje ségra už umí. Já, Rubynka, jsem tedy nebyla ušetřena a musela jsem odskákat všechny tři běhy denně. A byla to pěkná makačka. To si pište. Ale zvládla jsem to, říkala pánička a byla spokojená. První den jsem byla na 10 místě v jumpingu (1 odmítnutí, 3 chyby), na 4.místě ve zkoušce MA1  - D - 2 odmítnutí a 2 chyby a pak jsem se pěkně diskla v open běhu. Ale bylo to fakt těžké, velká konkurence a složité parkury. Druhý den bylo krásně a teplo ještě snad více než první den. A já se snažila, co to šlo a nakonec jsem doběhla v agility open běhu na 3.místě !! jen s jednou chybičkou na zóně. Zkoušku jsem dala na VD ale na 4.místě. A v závěrečném jumpingu jsem udělala jen mini chybku ve slalomu, ale skončila jsem až na 7.místě. Ale pánička byla nadšená, prý jsem běhala jak velký závodník. :-) A když spočítali výsledky speciálu loveckých plemen za dva dny, zjistily jsme, že jsme skončily na 4.místě!! Týýý jóóó. My jsme tak šikovné. Pa pa Ruby.

ellieruby

elliearuby

holkynet

Focení :-)

16.7. 2011, 21:50

Ahojky všichni, mrkněte, jak nás pánička vyfotila. Hmmm ... jak jsme krásné ... a fotogenetické :-). pac a pusu Ruby a Ellie.

rubík

rubynetík

ellie net

ellie netík

Neofika "O zlatou laťku" ve Svítkově 25.6.2011

3.7. 2011, 22:52

Rubynka vyhrála součty závodících medíků :-) JUPÍ :-)))